.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران می‌تواند بیشترین خدمت را به اقتصاد مقاومتی داشته باشد
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران با ظرفیت‌های موجود می‌تواند بیشترین خدمت را به حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز، علی‌اصغر یوسف‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان، اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، اشتغال، صنعت و... از جایگاه بالایی برخوردار هستند که باید به آنها نگاه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید از فرصت‌های فعلی مجلس شورای اسلامی استفاده کرد، افزود: معرفت و شناخت از پارک علم و فناوری در سطح ادارات از مدیرکل گرفته تا دیگر مسؤولان شهرستانی وجود ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا همه شرکت‌های دانش‌بنیان را بشناسند، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که شرایط جامعه ما به‌گونه‌ای است که باید به صنایع کوچک و متوسط توجه کنیم و یکی از راه‌های عملیاتی کردن این فرمایشات، توجه به پارک علم و فناوری است.

*آینده پارک علم و فناوری مازندران امیدوارکننده است

این مسؤول با اعلام اینکه مسیری که برای پارک علم و فناوری طی شده بسیار سخت بوده است، تصریح کرد: آینده پارک علم و فناوری مازندران امیدوارکننده است، چراکه تلاشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان خوبی در آن حضور دارند.

یوسف‌نژاد با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران، اضافه کرد: نباید فقط به برگزاری جلسه اکتفا کنیم و در واقع باید با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها به دنبال اجرایی شدن آن باشیم.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری مازندران در سطح سه قرار دارد که باید آن را ارتقا دهیم، خاطرنشان کرد: مازندران ظرفیت‌های خوبی دارد که هنوز مسؤولان کشوری آن را به خوبی نشناختند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مازندران با ظرفیت‌های موجود می‌تواند بیشترین خدمت را به حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.379 seconds.